Ulubione lakiery hybrydowe Semilac na wiosnę

Cześć i czołem!
Jak się macie po dzisiejszej zmianie czasu? Odczułyście mniej snu? Ja powiem Wam, że całkiem dobrze się czuję i w końcu mam chwilkę czasu by tutaj zajrzeć i z racji cudownej pogody postanowiłam powiedzieć Wam kilka słów o moich ulubionych hybrydach Semilac na wiosnę. Wiecie dobrze, że od ponad roku jestem zakochana w hybrydach i nie wyobrażam sobie życia bez nich. W prawdzie moja kolekcja lakierów nie jest za wielka, ale dzisiaj chcę Wam przedstawić 3 kolory które goszczą najczęściej w okresie wiosenno-letnim.

Kto dobrze mnie zna, wie że jestem minimalistyczna nawet pod względem wyboru lakierów do paznokci. Nie bawię się w zdobienia, pyłki czy inne wariacje, bo po pierwsze nie jestem w tym mistrzem, a po drugie uwielbiam klasyczne i proste mani. Dlatego wśród moich ulubionych kolorów znajdziecie klasyczną, elegancką czerwień, delikatnego nudziaka oraz cudowny, cukierkowy róż. 


128 Pink Marshmallow - najjaśniejszy z całej trójki, ale za to jaki piękny. Sięgam po niego bardzo często w okresie letnim, bo świetnie podbija proste stylizacje poprzez nadanie delikatnej dziewczęcości. Mam nadzieje, że ma to sens ;) Jeżeli szukacie cukierkowego różu, ale nie nachalnego ani taniego to koniecznie musicie zainteresować się tym kolorem. 

136 Creamy Muffin - mój ulubiony nude, który jest ze mną od początku mojej przygody z hybrydami. Idealny, jasny, elegancki i no po prostu piękny. Co jak co, ale przy odcieniach nude jestem wybredna, a ten jest nieziemski. No i co tu dużo mówić - nic tylko wchodzić na stronę Semilac i robić zamówienie. 

027 Intense Red - o dziewczyny, to jest tak zwany #musthave każdej z Was która uwielbia czerwienie na paznokciach. Dla mnie czerwień jest ponadczasowa i dlatego też trafiła do tej trójki i zapewne pojawi się też przy okazji jesieni. Kolor jest cudownie nasycony, pięknie kryje i wygląda naprawdę niesamowicie. Klasyk no klasyk, a klasyk to ja. C-u-d-o! 


Zdecydowanie ta trójca będzie królować u mnie przez dość długi czas. Myślę, że każdy z tych lakierów ma coś w sobie co genialnie wpisuje się w prosty i ograniczony styl, czyli taki jaki mam ja. Bo wiecie, jak kolor to tylko na ustach i paznokciach. Co prawda mam na oku jeszcze kilka lakierów, które z pewnością urozmaiciłyby moją wiosnę, ale nie zdradzę Wam jakie to są ;) Jak je zdobędę to na pewno się o tym dowiecie. 

A jakie są Wasze typy na wiosnę/lato? Macie swoich ulubieńców? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 
Miłej niedzieli, Chmielova! 

______________________________________________
SOCIAL MEDIA:
Instagram: chmielova (bądźcie ze mną na bieżąco!)
Facebook: chmielova 
Kontakt/współpraca: chmielovaa@gmail.com


6 komentarzy:

  1. Pierwszy odcień posiadam, ale nie hybrydę tylko lakier klasyczny. Uwielbiam różowe i czerwone odcienie z Semilaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolory. Mnie ostatnio wzięło na niebieski we wszystkich możliwych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się jakiś ładny odcień Baby Blue ;)

      Usuń
    2. W takim wypadku polecam 000, jest to piękny kolorek, można go zdobyć na pokazach :)

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  3. Paulino, idealny wybór kolorków na wiosnę. Czekamy na jakąś stylizację :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger