Hity kosmetyczne #9

Cześć!
Wybaczcie za opóźnienie, ale ostatnie dni dają mi nieźle popalić czasowo a za tydzień wielki powrót na uczelnię. Aktualnie obmyślam plan na dodawanie wpisów i myślę, że dobrym pomysłem będzie ustalenie sobie stałych dni, co myślicie? Napiszcie mi na dole a tymczasem czas na ulubieńców września.

Jak widać na załączony obrazku to właśnie te cztery rzeczy okazały się być hitami w tym miesiącu. Zacznijmy od produktu, o którym jest głośno i którego nie mogło tutaj zabraknąć.

CATRICE - HD LIQUID COVERAGE 


To było oczywiste, że ten podkład trafi tutaj. Odkąd go kupiłam używam go cały czas i w dalszym ciągu podtrzymuję, że jest to naprawdę super podkład jak za niecałe 30zł. A kto jeszcze nie czytał mojego pierwszego wrażenia na temat tego produktu to odsyłam tutaj <klik> ;)

INGLOT -  MAKE UP FIXER 


No w końcu! Po nieudanym fixerze z firmy Avon postanowiłam skusić się na zachwalany fixer z Inglota. I muszę stwierdzić, że jest to naprawdę porządny utrwalacz makijażu. Przy fixerze z Avonu borykałam się z problemem widocznych kropelek na twarzy oraz z plamami na bronzerze. Nie ukrywam, że dużo rozmawiam przez telefon przez co plamy zapewne powstawały, no ale bez jaj żebym miała plamę po jednej rozmowie. A odkąd używam tego oto gagatka to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Mogę gadać długie godziny a bronzer jest na miejscu. Naprawdę godny uwagi produkt ;) 

AVON - KONTURÓWKA DO UST /MYSTERY MAUVE/




A gdy nie wiem co nałożyć na usta sięgam po tą konturówkę. Jest to tak przepiękny kolor brudnego różu, że naprawdę musicie na niego zerknąć przy najbliższej okazji. Kolor jest tak uniwersalny i dzienny, że każdej z nas będzie on pasował. Trzyma się w miarę długo a dołożenie jej nie sprawia problemu i pracuje się z nią elegancko. ;)

BELL - KOREKTOR POD OCZY


Aktualnie jest to mój ulubiony, dzienny korektor pod oczy. Kto jeszcze nie ma to lepiej niech leci do Biedronki, bo nie wiem jak długo one tam jeszcze będą. O ile w ogóle dalej są. Chyba sama muszę dziś polecieć po zapas ;) No ale do rzeczy, u mnie ten korektor sprawdza się genialnie. Gdy nie potrzebuje ekstra krycia, a tylko rozjaśnienia okolicy pod oczami to wybieram ten korektor. Jest jasny, przyjemny, lekki i niedrogi. Dla mnie rewelacja! 

A jacy są Wasi ulubieńcy? Piszcie! 
Buziaki, Chmielova
_____________________

*SOCIAL MEDIA*
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Snap: chmielovaa

26 komentarzy:

  1. Konturówka jest świetna, cudny kolorek ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu ja bym się pokusiała na ten podkład i fixer :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-twinkledelas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym korektorem pod oczy, a na podkład już dawno mam chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład naprawdę jest godny uwagi, a korektor jest super jak na cenę ;)

      Usuń
  4. Podkład Catrice robi ostatnio furorę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym podkładzie słyszę same pozytywy, więc nie mogę doczekać się kiedy w mojej naturze będą dostępne wszystkie kolory :) Z pewnością wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na co polować! Powodzenia i daj znać jak już przetestujesz ;)

      Usuń
  6. Na ten fixer czaję się już jakiś czas i chyba mnie przekonałaś do zakupu ;) a moi ulubieńcy pojawią się prawdopodobnie jutro na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger