Hity kosmetyczne #8

Cześć!
Koniec sierpnia zwiastuje nie tylko koniec wakacji, ale także ulubieńców tego miesiąca. Co prawda moje wakacje jeszcze się nie kończą, ale doskonale znam ten ból i postaram się go Wam złagodzić prezentując ulubieńców sierpnia. Być może coś z tych produktów Was oczaruje i postanowicie umilić sobie ostatni dzień wakacji wizytą w sklepie. ;)

1. TOŁPA (Dermo Face/Hydrativ) - KREM POD OCZY <klik>


Krótko mówiąc - jest to najlepszy krem pod oczy jakiego używałam do tej pory. Męczyłam go cały miesiąc, miałam go na wyjeździe i muszę Wam przyznać, że spełnia swoje zadanie w 100%. Jako, że spędzam dużo czasu przed telefonem, tabletem czy laptopem a dodatkowo noszę okulary to pod koniec dnia moje oczy są wyraźnie zmęczone i potrzebują ukojenia. I faktycznie, ukojenie jest i to duże. Uwielbiam to uczucie zaraz po nałożeniu. Lekko chłodzi i doskonale nawilża. Naprawdę jest super zarówno na dzień pod makijaż jak i na noc. Dostaniecie go na pewno w SuperPharm oraz na oficjalnej stronie marki.


2. SEMILAC - LAKIER HYBRYDOWY - PINK MARSHMALLOW 128 <klik>


Co prawda od wczoraj na moich paznokciach gości jesień, ale muszę wspomnieć Wam o tym kolorze. Jak pewnie już wiecie, ja swoje hybrydy zmieniam bardzo często bo średnio co tydzień. I nawet jak ściągałam stare hybrydy w tym kolorze to robiłam jeszcze raz takie same. Kolor mnie totalnie zauroczył. Piękny, cukierkowy róż, który jest tak elegancki i kobiecy, że koniecznie musi znaleźć miejsce w kolekcji każdej z Was. Na przełomie lipca i sierpnia używałam go jak szalona. Wygląda pięknie zarówno na krótkich jak i na długich paznokciach, także no, musicie go mieć.


3.  SEPHORA - WONDERFUL CUSHION - MATOWY KREM DO UST - WONDERFUL FUCHSIA 04 <klik>


Sierpień był miesiącem fuksji na ustach. I mimo wielu pomadek w tym odcieniu najczęściej sięgałam po ten oto produkt. Uwielbiam go za wszystko. Wygląd, sposób aplikacji i oczywiście za formułę. Jest to matowa pomadka, ale niesamowicie przyjemna. Wraz z matowym efektem na ustach Sephora zafundowała nam nawilżenie ust. Tak, dokładnie. Formuła tego produktu jest wyjątkowa przez co mamy supermodne matowe usta bez wysuszenia. Z tego co wiem to aktualnie w Sephorze dalej jest promocja 3 za 2, więc jest to doskonała okazja by położyć łapki na tym produkcie ;)


4. AVON - TUSZ DO RZĘS -BOOST IT! <klik>


Jak już u mnie w ulubieńcach pojawia się tusz to coś się dzieje. Zamówiłam go tak przy okazji zamówienia, które robiła moja mama. Jako, że był za 10zł to tym bardziej skusiłam się na niego i wiecie co? Nie żałuję. Okazał się być naprawdę fajnym tuszem. Ładnie pogrubia, wydłuża i sprawia, że moje kikuty zwane rzęsami są widoczne. Co tu dużo mówić, jak za 10zł to naprawdę rewelacja i jak macie okazje to zamówcie go sobie bo myślę, że warto. 


I tak właśnie prezentują się moje sierpniowe hity kosmetyczne. Mam nadzieję, że w ten ostatni dzień wakacji skusicie się na coś i dacie mi znać ;) 
A co Was zaskoczyło w sierpniu? Piszcie na dole ;)
Buziaki, Chmielova!
________________________________________________________

*SOCIAL MEDIA*
Facebook: chmielova
Instagram: chmielova
Snap: chmielovaa

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to ten różowy jest za różowy, ale super produkty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ta fuksja przepiękna:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwio, cieszy nas to, że nasz lakier znalazł się na Twojej liście hitów. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Wasze hybrydy, ale mam na imię Paulina a nie Sylwia ;)
      Gorąco pozdrawiam, Chmielova

      Usuń
  4. Mam ten krem z Tołpy i nie mogę go wykończyć. To prawda, że nadaje się pod makijaż, ale poza tym większego wrażenia na mnie nie zrobił. Przepiękny kolor pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inny tusz z Avonu i nie byłam z niego zadowolona. Nie wiem czy zaryzykuję kiedyś z innym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy :) zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy oraz tuszem do rzęs z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Tego semilac'a i jest piękny, ciekawi mnie ten krem pod oczy aa i podkład przyszedł piękny, ładny nie mam już obaw bo jest oryginałem :D !

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresował mnie krem, a ten kolor lakieru też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger