MAKE-UP #2

Słońce za oknem spowodowało, że poczułam straszną ochotę by stworzyć jakiś wiosenny makijaż. Jeżeli śledzicie mojego bloga to wiecie, że kiedyś tam bardzo dawno dodałam makijaż gdzie miałam wianek na głowie. Jako, że wianek przywołuje mi na myśl wiosnę to też wykorzystałam go ponownie. Tak też zapraszam do dalszej lektury!



Jeśli chodzi o makijaż to zapewniam Was, że tym razem jest to wersja w której można spokojnie gdzieś się wybrać. Co ciekawe, muszę się pochwalić, że moje umiejętności chyba skoczyły w górę. Podlinkuję Wam tutaj stary wpis i będziecie mogły mnie surowo ocenić. <KLIK> No a teraz przechodzimy do samego makijażu. Nie jest to w żaden sposób tutorial czy coś w ten deseń. Po prostu chcę Wam przedstawić moją wersję wiosennego, kolorowego makijażu. Chociaż prawdę mówiąc to ta paletka na zdjęciu wyżej zainspirowała mnie do zabawy z kolorami na wiosnę. Listę produktów, które użyłam znajdziecie pod zdjęciami.




Lista produktów: 
*TWARZ*
- podkład: Wet n' Wild - Coverall (Fair)
- korektor: L'Oreal - True Match (1-Ivory)
- puder: Wibo - Fixing Powder
- bronzer: Inglot - 505 
- róż: Inglot - 82 
- rozświetlacz: Lovely - Gold Highlighter 

*OCZY + BRWI*
- kredka do brwi: Manhattan - Brow-nie 
- żel do utrwalenia brwi: Essence - Make me Brow (02 browny brows)
- rzęsy: Lovely - Pump Up Mascara
- baza pod cienie -> patrz korektor 
- cienie - załamanie oka: Wibo - Neutral Eyeshadow Pallete (peach creme, summer breeze, warm soil i smoky black)
- cienie - ruchoma powieka:Technic - paleta cieni do oczu (Brights; fioletowy, różowy, czerwony i limonkowy) - nakładane na mokro z pomocą mgiełki fixującej z Avon

*USTA*
- pomadka: Golden Rose - Velvet Matte Lipstick (13)

I na koniec wszystko spryskałam mgiełką z Avon. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam oraz, że odmieniona wersja makijażu Wam się podoba ;)

Buziaki, Chmielova.
______________________________________________________________________________


 

8 komentarzy:

  1. Szalona :) Lubię bardzo tą pomadkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze bardzo fajne połączenie żywych kolorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Niedawno kupiłam tą pomadkę i bardzo mi się podoba, a Ty wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie mocne, żywe kolory pomadek :) Super makijaż :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ja nigdy się tak nie maluję, ale Tobie pasuje :) Piękny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale szał kolorów ! Bardzo fajny makijaż i bardzo do Ciebie pasuje :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia i zniewalający make up. Bardzo mi się podoba! Jest świetny!! :) Super blog, dodaję do ulubionych :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Pozdrawiam i życzę milutkiego dzionka ;)

    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger