HAUL: DROGERIA E-ZEBRA

A w niedzielę mam dla Was haul. Pomimo tego, że w Rossmannie szykuje się wielka i sławna promocja -49% to ja tym razem postawiłam na zakupy w drogerii internetowej. A dlaczego? A dlatego, że wyszło mnie to dużo taniej i za jednym zamachem zamówiłam kosmetyki, których w Rossmannie nie ma a na które miałam ochotę już dłuższy czas. Tak więc, zapraszam do dalszej lektury. 


Tak naprawdę to całe zakupy są spowodowane wydenkowaniem jednego z moich ulubionych podkładów L'Oreal True Match. Biorąc się za zakupy dokładnie porozpisywałam sobie produkty, które chcę kupić oraz ich ceny z różnych sklepów i powiem Wam, że ten oto zestaw na zdjęciu najtaniej wyszedł mnie w drogerii E-Zebra. <klik> Za całe zakupy zapłaciłam 102,50zł z przesyłką. Oczywiście w tym miejscu gorąco polecam Was do robienia zakupów w tej drogerii, ponieważ na start za newsletter dostajecie 3% rabatu, jak dla mnie to zawsze coś oraz za zakupy przyznawane są Wam punkty lojalnościowe, za które otrzymujecie kosmetyki lub płacicie nimi za przesyłkę z tego co pamiętam. Jeżeli chodzi o czas realizacji i zabezpieczenie paczki to również nie ma na co narzekać. W niedzielę zamówiłam a we wtorek paczka już była cała i zdrowa. Jednym słowem: POLECAM!. A teraz czas na produkty! 

1. L'OREAL - TRUE MATCH (1N IVORY) /31,52zł/





A oto sprawca zakupów. Druga buteleczka idzie w ruch i myślę, że ten podkład będzie jeszcze bardzo długo moim ulubieńcem. Moim zdaniem cena tego podkładu jest atrakcyjna i wcale nie musimy gorączkowo czekać na -49% w Rossmannie. 

2. REVLON - COLORSTAY (110 IVORY; cera tłusta i mieszana) /23,66/!!!


W końcu nastał dzień w którym skusiłam się na ten sławny już podkład. Ale najlepsza to jest cena. TYLKO 23,66! Moim zdaniem hit, bo pewnie dobrze wiecie ile on kosztuje w drogeriach. Coś koło 60zł, a tutaj mamy ten oto podkład za dużo mniej. Co prawda wybierałam kolor w ciemno i wahałam się czy ten czy może 150 Buff, ale z tego co pamiętam to Buff nie było i pomyślałam, że kupię i najwyżej komuś oddam, ale trafiłam. Jest cudownie jaśniutki, może odrobinkę za różowy, ale nie widać tego. Jedynym minusem jest oczywiście brak pompki, no ale trudno. Zatem czas na testy! 

3. CATRICE - LIQUID CAMOUFLAGE (010 PORCELLAIN) /14,21zł/


Jako, że był niedostępny w Naturze przez długi czas to skusiłam się na niego przy okazji zakupów. Kilka razy już go nosiłam pod oczami i powiem Wam, że to jest naprawdę konkretny korektor. Do końca nie wierzyłam, że jest taki dobry, ale muszę przyznać, że póki co jest. 

4. CATRICE -  PROFESSIONAL CONTOURING PALLETE ( 010 ASHY RADIANCE)     /15,76zł/



Ostatnio coś wariuję na tle kosmetyków do konturowania i nie byłabym sobą gdybym tego nie kupiła. Pierwsze wrażenie zrobiło na mnie bardzo dobre. Bronzer naprawdę fajnie napigmentowany a rozświetlacz jest cudownie zimny, a że takiego nie miałam jeszcze to jaram się. Po prostu. Łapcie jeszcze swatche ;)


5. W7 - MINI POWER PUFFS /9,40zł/


Musiałam, no musiałam kupić. Ich cudowność mnie zastrzeliła i baby gąbeczki wpadły w moje ręce. Jak na pseudominibjutiblendery to powiem Wam, że są super. Do korektora pod oczami są idealne i czego chcieć więcej za niecałe 10 złotych. A nawet jakby nie były super, to i tak bym je kochała bo są urocze. Poza tym po co wydawać 50zł na oryginalne skoro można mieć takie słodziaki.

6. PRZESYŁKA - PACZKOMATY 7,95 
 + rabat 3% = 102,50zł 

Podsumowując, najlepiej wydana stówa w drogerii internetowej. Jeszcze raz zachęcam Was bardzo do zakupów w tej drogerii, bo zarówno ceny jak i asortyment są atrakcyjne. A na koniec wrzucam Wam swatche podkładów i korektora. 

Od razu po nałożeniu na dłoń

Po kilku minutach


Mam nadzieję, że wpis Wam się podoba i że zachęciłam Was do zakupów. 
Miłej niedzieli, Chmielova 
__________________________________________________________________________

Znajdź mnie!

25 komentarzy:

  1. Mam jeden korektor z catrice i póki, co to za nim szaleję, a tego się nie spodziewałam. Reszty produktów niestety nie znam, chociaż gąbeczki w rzeczy samej są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te mini beauty blendery sa mega slodkie i super np. na korektor pod oczy :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥ Serdecznie zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja lubię Twoje posty <3 też tym razem daruje sobie chyba Rossmanna , mam dużo kosmetyków z poprzedniej promocji. Dużo bardziej opłaca się kupować w sieci, jest naprawdę taniej. Sama ostatnio kupiłam revlon za właśnie 24zl, a w drogeriach stacjonarnych ok70. Więc jest różnica ! Pozdrawiam :*

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa <3 Co racja to racja - przez internet jest taniej ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zakupy, bardzo lubie ten sklep i sama chętnie robie tam zakupy :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Te gąbeczki są przesłodkie 😊 Ten korektor z Catrice jest bardzo bardzo jasny? Ja mam okropny problem z dobraniem czegokolwiek. Mam za jasną cerę dla drogeryjnych kosmetyków.
    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem bo jestem bladzioszkiem. Co do Catrice to jest jasny, ale moim zdaniem nie jest super jasny. Ładnie wygląda, dobrze kryje tak więc jestem na tak:)

      Usuń
  6. daj znać, jak sprawdzaja sie te gabeczki
    http://noisyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh to moje ulubione podkłady!!! L'oreal true match używam na co dzień od kliku lat i jest rewelacyjny. Delikatny i taki świeży. Ostatnio też udało mi sie kupic Revlon taniej ale za 34z złotych i także bez pomki. Ale widziałam już oferty tych podkładów z pompka! Mam także Revlon Photoready Airbrush Effect ale myślę, że podkład Colorstay jest nawet troszkę lepszy. Bardzo fajny haul 😘 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True Match jest naprawdę super! Z Revlonem dopiero zaczynam życie, ale myślę że też polubimy się na dłużej :)

      Usuń
  8. Przymierzam się do zakupu w tej drogerii. Jeśli nie znajdę nic w Rossmanie na tej promocji -49% to będę tam uderzać :D Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe produkty, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio kupiłam ten zestaw do konturowania z Catrice i jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest pierwszorzędny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty :) Cieszę się, że zakupy były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam paletkę Catrice do konturowania, też ją bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy opis. Na pewno można się skusić za tak niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy :) uwielbiam True Match :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, stylowe kosmetyki. Ja też kiedyś używałam podkładu Revlon Colorstay, zużyłam w sumie 2 buteleczki i byłam z niego zadowolona później przerzuciłam się L`Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię korektor Catrice oraz inne produkty tej marki a True Match to jeden z moich faworytów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy kupiłaś, ja chcę upolować na promocjach podkład Catrice bo korektor już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W pełni identyfikuję się z twoim wyborem. Oprócz miniaturowych gąbeczek posiadam wszystkie produkty z twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe kosmetyki dobrałaś. Catrice dla mnie też jest hitem, True Match też zawsze trzyma poziom :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger