PIERWSZE WRAŻENIE: Wibo - Neutral Eyeshadow Palette

Cześć i czołem! 
Wczoraj wspomniałam na Instagramie, że zakupiłam jedną z nowości firmy Wibo. Już od jakiegoś czasu  było wiadomo, że Wibo wypuści w marcu kilka nowych produktów i jednym z nich jest coś, co jak tylko zobaczyłam w zapowiedziach to wiedziałam, że muszę to mieć. Jak w tytule widać, jest to paleta cieni do powiek i zaraz Wam powiem jakie są moje pierwsze odczucia. 

Zaczynając od ceny, bo myślę, że to jest najważniejszy aspekt jeżeli chodzi o kosmetyki. Płacimy tutaj 26,79zł za 15 cieni do powiek. Paletka jest kartonowa, ale powiem Wam, że jest to bardzo fajny kartonik, który nie rozleci nam się po pierwszym użyciu. Paleta jest na magnes, więc myślę że to też dodatkowa zaleta, bo możemy ją wrzucić do kosmetyczki i nic nam się nie podzieje. Otwierając paletę, powiem Wam, doznałam szoku. Robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. W środku ma lusterko, co również jest czymś genialnym. Jedyne co to nie ma aplikatora i po prostu musimy pamiętać by zabrać coś ze sobą. Tak jak obiecuje nam producent, że w środku znajdziemy zarówno matowe odcienie jak i połyskujące, to tak faktycznie jest.  Znajdziemy tam 8 odcieni matowych (od białego do czarnego) i 7 połyskujących ( od beżowego złota po pięknie błyszczący grafit). Klasa sama w sobie.


Oczywiście jak to ja, nie umiałam się powstrzymać i już dzisiaj zmalowałam nią pierwszy makijaż i powiem Wam, że jestem oczarowana. Porównując do jednej małej czwórki cieni z Wibo to powiem Wam, że jakość idzie w górę z każdym produktem. Pigmentacja jest naprawdę bardzo dobra. Możemy stopniować efekt, dokładać, rozcierać, łączyć i cudować. Dlatego też w  tym miejscu poproszę o oklaski i okrzyki dla polskiej marki Wibo. Oby tak dalej, a zrezygnuje z kupowania drogich kosmetyków - poważnie. Tą oto jedną paletą możemy zrobić wszystko. Od dziennego połyskującego makijażu po naprawdę efektowne smoky. Natomiast ja postawiłam dziś na coś klasycznego. Troszkę błysku, troszkę matu. 



I co sądzicie? Oczywiście nie zabrakło fotki z dzióbkiem i też je wrzucę i jeszcze coś Wam powiem. 


Bardzo lubię markę Wibo i w tym makijażu nie tylko cienie są z tej firmy i dlatego też wypiszę Wam listę tych kosmetyków, które kocham tak samo mocno jak paletę. 

PUDER: FIXING POWDER - najlepszy na świecie 
RÓŻ:  SMOOTH'N WEAR - 6
USTA: MILLION DOLLAR LIPS - 1 (jedna z najlepszych matowych pomadek drogeryjnych) 

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do kupna tej palety, bo naprawdę warto! 
Polecam, Chmielova.

___________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM! 

14 komentarzy:

  1. Paleta wydaje się bardzo fajna w przystępnej cenie :) Szkoda tylko że opakowanie jest z kartonu. Ty wyczarowałas niezłe cuda! :D

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudo! Połyskujące kolorki podobne do paletki Lovely :)
    Wpadnij do mnie!
    www.neskakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo szukam dobrej paletki o rozsądnej cenie, gdzie można ją kupić? Prezentuje się baaardzo zachęcająco :)
    Obserwuje i zapraszam :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna jest w Rossmannie lub w sklepie internetowym Wibo. :)

      Usuń
  4. fajne ma kolorki, ciekawe jak z pigmentacją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma fajną cenę. Muszę się bardziej przyjrzeć tym kolorkom, bo kusi cena, aj kusi :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczeble, ja sie chyba rozejrze za 4 cieni od nich, bo puder to jest niewiarygodne cudo o.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh pierwszy raz ją widze, cudowna paletka!!!

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/lutowe-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem przyjemna :) kolorki tez fajne :) Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być całkiem nie zła. Kończą mi się moje ulubione kolory w paletce z makeup revolution i powoli zaczynam rozglądać się za czymś nowym. Muszę zerknąć na nią w rossmanie i sprawdzić ich pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłaś mnie maksymalnie po tej opinii! Ma przepiękne kolory, typowo w moim guście, więc muszę ją kupić.. Kusicielka! :D
    Obserwuje i pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również czaję się na tą paletkę :) może na tej promocji -49% uda mi się ja zdobyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ta paletkę i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger