PAZNOKCIOWY HAUL - KOSMETYKI Z AMERYKI

Wiecie już, że od jakiegoś czasu robię sobie sama hybrydy w domu. Wiecie też, że moją przygodę rozpoczęłam z zestawem startowym z Semilac. Kilka hybryd już za mną, więc nadszedł czas na uzupełnienie zapasów oraz na poznawanie nowych gadżetów. Dlatego też dzisiaj prezentuję Wam moje zakupy w drogerii internetowej (dobrze już znanej) Kosmetyki Z Ameryki. Jednocześnie muszę Wam powiedzieć kilka rzeczy na temat tej drogerii, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. A to pewnie dlatego, że to były moje pierwsze zakupy tam i się nie zawiodłam. Ale o tym zaraz! 


Zanim przejdziemy do zawartości chciałabym powiedzieć o pozytywnym zaskoczeniu jakie mnie spotkało. Nie mówiąc już o tym, że przesyłka była w ekspresowym tempie, ponieważ wysłana została we wtorek a w środę już siedziała w Paczkomacie. Ale wracając do samych zakupów. Przymierzałam się do nich jakiś czas i rozglądałam się po różnych drogeriach w poszukiwaniu tego czego mi trzeba. Przeglądając, notując i licząc okazało się, że Kosmetyki Z Ameryki mają najtaniej! Gdzie tylko bym nie popatrzyła to zakupy wynosiły ponad 100zł bez przesyłki. Byłam już poirytowana i pomyślałam, że dam szansę drogerii, w której nigdy nie zamawiałam. Po podliczeniu zakupów zapłaciłam 69,46zł już z przesyłką! Myślę, że to dobry deal! Jeżeli chodzi o inne kosmetyki to nie wiem, ale na pewno się przekonam. Kolejną rzeczą, która mnie zaskoczyła to zabezpieczenie produktów w paczce. Jako, że zamawiam dużo to mam pojęcie co, jak i gdzie jest pakowane, ale tutaj to szok. Nie dość że była tam taka napompowana poduszeczka to wszystkie produkty były jeszcze ofoliowane! Zobaczcie sami:


Ogromne brawa dla Kosmetyków z Ameryki!

No, powiedziałam co chciałam, a teraz przejdźmy do zawartości. 



Dałam szansę cleanerowi z innej firmy, a to tylko dlatego, że chciałam większą pojemność niż tylko 50ml. Myślę, że dużej różnicy nie będzie, bo to tylko odtłuszczacz ale zobaczymy. Warto tutaj wspomnieć, że cena 50ml z Semilac jest odrobinkę większa bo 5,20zł. A tutaj, nie dość, że mamy większą pojemność to płacimy za nią mniej! A i jest też wersja bezzapachowa, ale ja wybrałam wersję zapachową - migdałową. 



Tutaj chyba nie muszę mówić do czego to i po co. Oczywiście z Semilac, bo w tym przypadku wolę używać czegoś naprawdę sprawdzonego. I tak na przyszłość - zamówcie wersję 500ml, bo jest tylko 12zł droższa, więc się lepiej opłaca. Ja zamówiłam mniejszą pojemność, bo myślę że na użytek domowy tyle mi wystarczy. 



Do tej pory używałam folii z Semilac i uważam, że są super, ale 50 folii to mało bo tylko na pięć tygodni. Tak, bo ja hybrydy robię średnio co tydzień a w między czasie robię jeszcze mojej mamie, więc wiecie jak to działa. Tym razem wybrałam te oto, ponieważ jest ich 100, więc wystarczą na 10 razy. Warto też wspomnieć, że te tutaj kosztują tyle samo ile te z Semilac a tych mamy dwa razy więcej. Myślę, że to był dobry zakup. 



Muszę je przetestować, bo może to być bardzo fajna alternatywa jak skończą nam się folie, a nie bardzo chcemy robić zamówienie z powodu jednej rzeczy. Przetestuję i dam Wam znać. A może Wy już testowałyście? Dajcie znać też ;) A, i na Kosmetykach z Ameryki znalazłam je najtaniej - napiszcie jak gdzieś są tańsze czy coś. Chociaż myślę, że cena jest w porządku w porównaniu z innymi. 



Nic zaskakującego. Syrenka musi być, też muszę przetestować. W weekend będę czynić nowe hybrydy także dajcie znać na których kolorach wygląda najlepiej. Liczę na Was ;) 

+ przesyłka 10,00zł - Paczkomat

I jeszcze na koniec w paczce miałam kod niespodziankę na następne zakupy. Już się nie mogę doczekać, aż go wykorzystam i przekonam się ile rabatu pod kodem się kryje. 

Mam nadzieję, że wpis Wam się podoba i zachęciłam Was do zakupów w tej drogerii, bo jest naprawdę super. Buziaki, Chmielova! 

*wszystkie produkty są podlinkowane w nazwie 

__________________________________________________________________________________
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM ORAZ ZACHĘCAM DO POLUBIENIA FANPAGE PO PRAWEJ STRONIE. TO GWARANTUJE WAM BYCIE NA BIEŻĄCO <3

12 komentarzy:

  1. Właśnie zamówiłam te klipsy i też będę testować :) a na 'kosmetyki z ameryki' również często kupuję, mają baaardzo dobre ceny a jakość jak z normalnej drogerii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, dużo ciekawych produktów :)
    Ja osobiście nie stosuję hybryd, nie mam w tym doświadczenia, ale jeśli kiedyś coś mnie podkusi żeby spróbować to wiem w co zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho hybrydy ? :>
    Efekt syrenki najbardziej podoba mi sie na czerni ! :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Klipsy są na prawdę super sprawą a co do folii - nigdy nie widziałam sensu w kupowaniu folii. Wolę DIY. Za to syrenka - uwielbiam, zwłaszcza na czarnych. Najpiękniejszy efet.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/open-season-clothing-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć te klipsy to bubel ale to tylko na youtube pokazywali :D sprawdz kanał Stylizacje tam Karolina testuje takie klipsy i kiepsko wypadły :P.

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamawiam na ezebra.pl i jestem zadowolona :) Świetne zakupy, muszę też zrobić sobie niedługo :)

    http://lakierowerewolucje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie przepadam za hybrydami, za szybko rosną mi paznokcie. Ale lubię patrzeć na takie paznokcie u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam robić tam zakupy. I wiele innych rzeczy wychodzi znacznie taniej.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko brokat mi się podoba, reszta to nic specjalnego

    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy ! Z efektu syrenki będziesz bardzo zadowolona :) Też dostałam w tym tygodniu paczkę z kosmetyki z ameryki. U mnie tym razem kolorówka. Uwielbiam ten sklep, mają dość duży asortyment, do tego świetne ceny i rewelacyjnie zabezpieczają paczki :) moja była dość dokładnie owinięta folią bąbelkową . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo zachęcająco! Ogólnie moje paznokcie są teraz w stanie tragicznym. Po tipsach. Staram się je właśnie regenerować..
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger