MAKE-UP #1

Dzisiaj będzie makijażowo. Przygotowałam dla Was makijaż o którym myślałam już jakiś czas i w pewien sposób go zaplanowałam. Nie jest to makijaż na co dzień, ale myślę że jest bardzo fajny żeby  po prostu pobawić się makijażem i być może wykorzystać go na jakąś imprezę. No i tak jak przeważnie stawiam na usta, tak dzisiaj oczy królują. I dwa produkty przyczyniły się do powstania tego co zaraz zobaczycie. 

Jak widać na zdjęciu powyżej - jest eyeliner czyli coś pokombinowałam z kreską. No i racja, postawiłam na mocną kreskę z wyciągniętym kącikiem wewnętrznym. Ale zanim zrobiłam kreskę to standardowo wymodelowałam oko używając tej właśnie palety. Możecie użyć dowolnej kombinacji cieni, ale ja użyłam ciemnych odcieni brązu i szarości, bo chciałam by był to dramatyczny look. No Chmielova, nie przedłużaj już - pokazuj!




I co myślicie? Mnie się podoba cała ta szara oprawa i usta nude. Myślę, że na imprezę jest to naprawdę fajny makijaż i nawet dodanie akcentu na usta nie byłoby tutaj żadną zbrodnią. 

A do wykonania makijażu użyłam: 
*TWARZ:
- krem nawilżający Sephora - Instant Moisturizer
- podkład: MUFE Ultra HD - Y215
- korektor: Avon - Luxe korektor rozświetlający 
- puder: Wibo - Fixing Powder 
- bronzer: Kobo - 308 Sahara Sand 
- róż: Wibo - Smooth'n Wear 6
- rozświetlacz: The Balm - Mary-Lou Manizer

*OCZY I BRWI
- kredka do brwi: Manhattan - Eyebrow pencil; Brownie
- żel utrwalający: L'Oreal - Brow Artist Plumber 
- baza pod cienie + czyszczenie łuku brwiowego: korektor L'oreal - Perfect Match 
- cienie: Wibo - Neutral Eyeshadow Palette 
- eyeliner:  Maybelline  - Master Graphic
- tusz do rzęs: Kobo - Sexy Black 

*USTA:
- konturówka do ust: Essence - 11 In the nude
- pomadka: Maybelline - SuperStay; Beige For Good 610

A na koniec mam dla Was zdjęcie samego oka. 





Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zabawy z makijażem. 
Buziaki, Chmielova
___________________________________________________________________________________

BĄDŹ NA BIEŻĄCO: 

10 komentarzy:

  1. może pokażesz jak paleta wygląda w środku :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentacja palety była już na moim blogu :) Oto link, http://chmielova.blogspot.com/2016/03/pierwsze-wrazenie-wibo-neutral.html?m=1
      Proszę i zapraszam do lektury :)

      Usuń
  2. widziałąm ta paletkę już, ale sama bym jej nie kupiła, bo nie wszystkie kolory mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kupuje to co mu odpowiada ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mowienie o sobie w 3 osobie nie jest wcale fajne ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim musi się podobać. A, że lubię wtrącać takie elementy to tylko i wyłącznie moja sprawa ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zaciekawiła mnie paleta Wibo - czy cienie są trwałe? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są bardzo trwałe :) U mnie spokojnje wytrzymują cały dzień :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jakoś nie zachęca mnie ta paleta, ale makijaż wyszedł Ci całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż oka. Ta kreska wyciągnięta do środka fajnie podkreśla Twoje oczy. :) Do twarzy Ci w tym makjażu.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger