Wesołych Świąt!

Cześć!
Nareszcie! Nareszcie mamy Wigilię. Jak wiele z nas jestem tą osobą, która uwielbia przygotowania do Świąt jak i same Święta. Z tej okazji, że za kilka godzin rozpoczną się wieczerze u każdego, przygotowałam dla Was Świąteczne Get Ready With Me. Jest to moje pierwsze blogowe GRWM i mam nadzieję, że Wam się spodoba. No to po kolei! 

WŁOSY!
Jak wspominałam wczoraj na moim fanpage byłam u mojej ulubionej fryzjerki się uczesać. Kilka dni wcześniej byłam na odświeżaniu koloru i jak zwykle został mój kochany siwy kolor. Od lat stawiałam na rozpuszczone i wyprostowane włosy, ale w tym roku zapragnęłam czegoś innego. Ostatnimi czasy chodzę zakochana w warkoczach i taki też postanowiłam mieć. A jako, że mam przegenialną fryzjerkę to nie muszę nawet pokazywać zdjęcia. Jedno słowo i ona wie co robić. Uwielbiam ją i dziękuję jej za to, że jest taka niesamowita. 



MAKIJAŻ!
Tutaj postawiłam na klasykę. Czerwone usta + srebrne, błyszczące się oczy z kreską. Tak, srebro a nie złoto. A chyba tylko dlatego, że mam siwe włosy i myślę, że do całego outfitu srebro będzie lepiej wyglądać.  Jako iż w Wigilię nie chcę Was zanudzić listą wszystkich kosmetyków to wrzucam tylko zdjęcia głównych elementów i efekt końcowy. A jeśli macie, kochane, jakieś pytania to śmiało! 



W trakcie robienia makijażu brokat zastąpiłam srebrnym kremowym cieniem z Maybelline - Color Tattoo 50 Eternal Silver. Po prostu poszło szybciej :) A i do zdjęć dla Was na ustach mam Rimmel - 170 Alarm, a to tylko dlatego, że od razu zmywałam bo jeszcze mam kilka godzin do wyjścia. 



PAZNOKCIE!
Na paznokcie dzisiaj ląduje duet niezastąpiony czyli lakiery z Golden Rose. Najlepsze z najlepszych. Czerwony to Express Dry w kolorze 53, a srebrny to Rich Color w kolorze 20. Jak idzie zauważyć, wszędzie króluje czerwień i srebro. 


STRÓJ!
Najlepsza część! Totalnie poszalałam i postawiłam na uroczy świąteczny sweter z ciasteczkowym ludkiem. Sweter kupiłam w lumpeksie za 15zł (był nowy z metką) i uwielbiam go. Myślę, że połączenie eleganckiego makijażu z takim swetrem świetnie pasuje i nadaje świąteczny klimat. A Wy co myślicie? 


Z góry przepraszam za krzesło i brak ostrości. Taka gapa ze mnie. 

I jak Wam się podoba świąteczne GRWM? Ja w tym miejscu chciałabym Wam wszystkim życzyć cudownych Świąt, by były pełne radości, śmiechu i miłości. Pięknych prezentów, smacznego jedzenia i byście spędzili ten czas z najbliższymi. <3 

P.S. 26 grudnia wyjeżdża do Wróbelka elemelka i będę do Was pisać z Rzeszowa.  

3 komentarze:

  1. Bardzo udana stylizacja. Sweterek 1 klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy :)
    ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger