Gold autumn

Cześć! 
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym makijażem inspirowanym piękną złotą jesienią. Głównym elementem całości są oczy, a do zrobienia ich użyłam mojej ostatnio ulubionej palety Makeup Relovution - Flawless. Jeżeli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części wpisu! 


Zanim w kilku krokach pokażę Wam co i jak to zobaczcie na jakich trzech cieniach skupiłam swoją uwagę. Będzie przejrzyściej i lepiej Wam to zobaczyć.


No i teraz możemy zacząć! :)
 1. Na sam początek nałożyłam na całą powiekę bazę pod cienie. Niezmiennie od kilku miesięcy jest to matowy Color Tattoo w kolorze Creme de Rose. Chociaż ostatnio coraz częściej mam ochotę kupić Paint Pota z MAC w kolorze Painterly, by móc porównać sobie oba produkty. No, ale do rzeczy. Po nałożeniu bazy wzięłam puchaty pędzel i w załamanie nałożyłam cień SMUDGE, by ładnie wykonturować oko.


2. Następnie tym samym pędzlem nałożyłam w sam kącik zewnętrzny cień CHEERLESS. Rozblendowałam go i tak chciałam zostawić, ale wpadłam na pomysł lekkiej modyfikacji. Wzięłam zatem patyczek higieniczny, zamoczyłam w płynie do demakijażu oczu i zrobiłam ostrą linię i tym samym zebrałam nadmiar osypanego cienia. 


3. I teraz będzie gwóźdź programu! Cień GOLD DIGGER powędrował na centralną część oka oraz w wewnętrzny kącik. Przepiękny złoty cień, który możemy połączyć praktycznie z każdym cieniem. Jest niesamowity. Następnie tym samym złotym oraz ciemnobrązowym cieniem zaznaczyłam dolną powiekę.  Na koniec wytuszowałam rzęsy tuszem z KOBO - Ideal Volume oraz podkreśliłam brwi produktem z Essence - Make me brow 02.


4. Po zrobieniu oczu przeszłam do makijażu twarzy. No i całość prezentuje się tak! 



I co myślicie? 
Czekam na Wasze opinie ;)
Buźka, Chmielova.

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger