Usta za milion dolarów?

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję matowych pomadek z Wibo z serii MILLION DOLLAR LIPS. Od jakiegoś czasu skrupulatnie je testuje i na zmianę noszę na ustach, więc myślę że czas na to by moje przemyślenia trafiły na bloga. Zatem gorąco zachęcam Was do przeczytania.

Na sam początek skonfrontujmy moje odczucie ze słowami producenta:
'' Matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą do 4 godzin'' 
Matowa jest, długotrwała w sumie też jeśli w między czasie nic nie będziemy pić ani jeść. Na pierwszy rzut oka możemy twierdzić, że za cenę dziesięciu złotych z groszami w końcu trafiliśmy na genialną matową pomadkę. W moim przypadku jest to hit, bo mat faktycznie jest taki jak lubię, ale wiele dziewcząt zwraca uwagę na stopień wysuszania ust i niestety moje odczucie jest takie, że po tych czterech godzinach 'noszenia' usta są naprawdę przesuszone i nawet mi to troszkę przeszkadza. Specjalnie zaczęłam od tej gorszej strony pomadki, ponieważ najlepiej jest od razu wiedzieć co i jak a potem przejść do tej lepszej strony produktu. Za co lubię te pomadki? Za pigmentacje chyba najbardziej. Mam dwa kolory, numer 1 czyli taki zgaszony róż oraz numer 4 czyli cudowna czerwień. 

 
Tak, jeżeli chodzi o kolory to je wprost uwielbiam! Róż jest taki stonowany do codziennego użytku jak najbardziej. Natomiast czerwień lubię przyodziać jak wychodzę gdzieś na dłużej czy wyruszam na zakupy, i to jest taka czerwień, że nic więcej nie trzeba by czuć się właśnie jak million dolarów. Odcień jest zimny, co dodaje szyku i elegancji. Czerwień za dyszkę daje radę, mówię Wam! 
Kolejnym plusem produktu jest aplikator typowy dla błyszczyków. Bardzo dobre rozwiązanie, bo jesteśmy w stanie szybko i precyzyjnie nałożyć produkt. A jak już jesteśmy przy nakładaniu to moim zdaniem musimy dość szybko pracować z tym produktem, bo chwila i zastyga na ustach. Czy to plus czy to minus musicie sobie same odpowiedzieć. Mnie to jakoś nie przeszkadza. 


Podsumowując, cena adekwatna do jakości. Jeżeli lubicie takie formuły i macie chrapkę na czerwień czy na brudny róż to śmiało biegnijcie do Rossmanna i kupujcie ten produkt bo warto! Myślę, że przy odpowiednim nawilżeniu ust nawet te problematyczne polubią się z Wibo. 

A na koniec, troszkę słabe, zdjęcie tego jak wyglądają na ustach. Obiecuję, że zrobię ładniejsze! 


I co myślicie? 
Buziaki, Chmielova.

17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten róż.
    Miałam zamiar sobie kupić, ale bałam się jakości. Teraz widzę- nie pożałuję! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki ładne, ale już raz nacięłam sie na Wibo, ale wersje Lip laquer czy cos takiego. Okropieństwo. Chyba za tą cenę wolę pomaszerować do Golden Rose ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ten drugi produkt o którym mówisz jest nietypowy. Wybierałam właśnie pomiędzy Milion Dollar Lips, a właśnie tym Lip Lacquer i nie pożałowałam, że skusiłam się na dolarowe usta :)

      Usuń
  3. przepiękne odcienie :)


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    i

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super, ostatnio słyszę wiele dobrego o kosmetykach z Wibo, i chyba muszę wypróbować, choć zazwyczaj jestem wierna essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka rzeczy mają naprawdę super! Planuję zrobić wpis o hitach Wibo, więc zachęcam do zaglądania :)

      Usuń
  5. Śliczna ta matowa <3
    zapraszam do mnie: http://dziewczyna42.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta matowa <3
    zapraszam do mnie: http://dziewczyna42.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te pomadki :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pomadki :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger