TAG: 5 rzeczy bez których nie mogłabym żyć!

Cześć!
Pomyślałam, że czas na to byście systematycznie poznawali mnie bliżej. Tego jaka jestem, co lubię a czego nie i co sprawia, że jest tak a nie inaczej. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z pięcioma rzeczami bez których nie mogłabym żyć. 


1. TELEFON 
No to raczej oczywiste i przyznaję - jestem uzależniona od korzystania z telefonu. Mam tam wszystko, począwszy od przepisów na ciasto w notatkach a kończąc na zwykłych aplikacjach ułatwiających i umilających życie. Oczywiście dostęp do internetu musi być, bo było by słabo. Nałogowe sprawdzanie instagrama, maila czy facebooka jest nieodłączną częścią mojego dnia. Tak jak mówiłam, przyznaję się do tego bez bicia. Dlatego też, telefon ląduje na pierwszym miejscu. A i zapomniałabym, musi być 'ubrany', bo jak to tak bez okrycia. 


2. OKULARY
Jestem okularnicą od wielu lat, no i w związku z tym moje życie byłoby ciężkie bez okularów. Chociaż w moim przypadku okulary u mnie są też częścią mnie. Elementem, który musi pasować i dlatego też kupując je jakiś czas temu postawiłam na firmę RayBan. Jaki to model nie pamiętam, bo po prostu mierzyłam ich miliony i w końcu któreś spodobały mi się na nosie. Mimo tego, że na blogu często dodaje zdjęcia bez okularów to tylko i wyłącznie dlatego, że chcę byście lepiej widziały co mam na oku ;) 



3. ZEGAREK
Zawsze jak jestem poza domem to mam zegarek na ręce. Nie ma opcji bym go zapomniała czy celowo nie zabrała. Czas jest ważny, lubię być na czas i nienawidzę spóźnialstwa, dlatego też zegarek na nadgarstku musi być. Czy jestem maniaczką zegarków? Hm, myślę że nie. Mam trzy zegarki i noszę je w zależności od ubioru czy humoru. Teraz polubiłam się z elektronicznym zegarkiem z firmy Cropp, który wygląda jak Casio. A poza tym mam jeszcze duży w kolorze złota z Mohito i czarny ze złotymi cyferkami ze Swatcha. A i pamiętajcie, czas to pieniądz! :)

 
4. DOBRA LEKTURA
Dobra książka, poradnik czy coś w tym stylu to element, który musi pojawić się w moim dniu. Jestem typowym molem książkowym. Uwielbiam usiąść na łóżku, z herbatą i czytać książkę. Na zdjęciu uchwyciłam jedną z moich ostatnio ulubionych zdobyczy. Niestety, obecna sytuacja nie bardzo mi pozwala na czytanie tego czego chcę, ponieważ uczę się do sesji poprawkowej i romansuje z Historią Anglii. Zobaczymy czy romans zakończy się czymś zjawiskowym czy raczej chłodnym rozstaniem.


 5. KALENDARZ KSIĄŻKOWY
 Czas i organizacja to dwie najważniejsze sprawy w moim życiu. Wspominałam wyżej, że telefonie mam wszystko, no i racja wszystko prócz tego co daje mi kalendarz. To właśnie w kalendarzu przechowuję najważniejsze wydarzenia, spotkania, plany i pamiątki typu bilety z muzeów. Nie wyobrażam sobie, że nie mam kalendarza. Uwielbiam organizacje, nienawidzę robienia czegoś wcześniej nie ustalając. Nie chodzi o to, że nie jestem spontaniczna czy coś, po prostu są rzeczy które wymagają organizacji i u mnie jest to bardzo ważne. 


Mam nadzieję, że czegoś się o mnie dowiedzieliście. Piszcie do mnie co jeszcze byście chcieli o mnie wiedzieć, może jakiś torebkowy TAG? Może kosmetykowy? :)

Buziaki, Chmielova! 

16 komentarzy:

  1. Świetny post! :)
    Jakiego masz Iphone'a i gdzie kupiłaś tą obudowę? :D

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Iphone 6plus i obudowe kupiłam na ebayu za całe 2,92zl :D

      Usuń
  2. świetny zegarek :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym czasem jest coraz gorzej. Przynajmniej u mnie. Ciągle zdarzają mi się sytuacje, kiedy patrzę na godzinę, okazuje się, że zaraz jestem umówiona, a ja mam obowiązki i nie mogę się wyrwać. Zresztą, zauważyłam,że nie jestem odosobniona w jest to powszechny problem wśród moich znajomych. Spoko gadżety, zdaje się, że większość ludzi też nie potrafi się bez nich obejść :):)
    P.S. Zapraszam do mnie http://nicnapowaznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem gonimy nawet nie wiadomo po co i nie wiadomo dokąd, a szkoda! Bo widać, że coraz więcej problemów ludzie mają z czasem ;c Ach, ten czas, goni nas czas. :)

      Usuń
  4. Telefon... ZNam to :D Sprawdzam godzinę co pięć minut, a kończy się na oblukaniu Insta, FB, g-maila i wszystkich innych pierdół zabierających nam życie... Oczywiście koniec końców nigdy nie wiem, która jest godzina :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) To jest chyba typowe zachowanie człowieka uzależnionego :D

      Usuń
  5. Chyba każda kobieta i nawet mężczyzna nie ruszy swojego tyłeczka z domu bez telefonu bo teraz świat to są internety,telefony :D I też jestem uzależniona sprawdzam co 5 minut FB,Insta,g-mail,Blog :)
    PS zapraszam na mojego bloga może ci się spodoba i zaobserwujesz?

    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, te telefony :D Chociaż czasem celowo zostawiam telefon, ale to baaaardzo rzadko :D

      Usuń
  6. Mój narzeczony ciągle nudzi o tym, że mój nos jest przykuty do smartfona i nie widzę świata poza nim.:P a ja po prostu lubię być na bieżąco.:)
    Hm, w Twoim niezbędniku brakuje mi jeszcze jakiegoś ulubionego kosmetyku - chyba, że takiego nie posiadasz.:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chlopak tak samo mi mowi ;) jezeli chodzi o kosmetyki to planuje osobny TAG :)

      Usuń
  7. Zostałeś nominowany do Liebster Blog Award :) więcej informacji w poście na moim blogu http://najlepsze-filmy-forever.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra organizacja czasu i pracy jest możliwa z kalendarzem książkowym. Co więcej taki kalendarz książkowy z logo może być świetną opcją na reklamę biznesu, który prowadzimy. Przydatny gadżet

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger