Summer look

Cześć!
Będąc ostatnio w Rossmannie natrafiłam na kilka promocji w szafie Wibo. Jednakże, najbardziej atrakcyjnym produktem wydała mi się mała paletka złożona z 4 cieni w prześlicznym kwiatowym opakowaniu. Jako, że była na promocji to dałam za nią pięć złoty z groszami. Pomyślałam, że fajnie będzie przygotować dla Was letni makijaż właśnie przy użyciu tej małej paletki. 




Jak widzicie kolory są całkiem fajne, takie typowo wakacyjne. Pierwszy z nich to taki brzoskwiniowy z drobinkami, drugi to taki powiedzmy miętowo-błękitny, trzeci to ładny chłodny róż i czwarty to żółty cień z drobinkami. Niestety, przy wykonywaniu makijażu odrobinkę się zawiodłam pod kątem pigmentacji, ale czego się spodziewać za piątaka, więc w sumie to wybaczam. Jeżeli chodzi o makijaż to wykorzystałam każdy cień + osobno żółty intensywny pigment by podbić kolorową kreską dość bladą całość. No a teraz po kolei. Na ruchomą powiekę nałożyłam ten miętowy cień, a w załamanie ten różowy po czym rozblendowałam granice, na dolną powiekę nałożyłam kolejno - od zewnętrznego kącika miętowy, w środku różowy a tuż przy wewnętrznym kąciku żółty cień tak, że powstało ładne kolorowe przejście. Przy łuku brwiowym nałożyłam brzoskwiniowy cień, ale raczej go nie widać, a szkoda. I tak jak wspomniałam wyżej dla podbicia całości zrobiłam żółtą kreskę pigmentem nałożonym na mokro. I taa - dam! 









Podsumowując, nie do końca jestem zadowolona, ale może spróbuję nałożyć te cienie na mokro i wtedy wyjdzie. Zobaczymy, natomiast dziś dzielę się z Wami tym co (powiedzmy) udało mi się zrobić.

A wy eksperymentowałyście z kolorami? Piszcie! :)
Buźka, Chmielova!

6 komentarzy:

  1. Jakiego pędzla użyłaś do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nałożenia cienia na dolną powiekę pędzla z Essence, do blendowania pędzla Hakuro H77, do kreski pędzla ze sklepu dla plastyków a do podkreślenia dolnej powieki skośnego pędzla z BeautyCrew :)

      Usuń
  2. Hm.. W sumie kolory mi się bardzo podobają. Ten błękitno-miętowy najbardziej. Gorzej już z nakładaniem. Więc lepiej jednak nie brać rzeczy z przecen.
    Pozdrawiam!

    ♥ ZAPRASZAM DO SIEBIE - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja :) Jednak do końca miałam nadzieje, że kolor będzie równie wyrazisty jak w pudełeczku.

      Usuń
  3. O bardzo fajne kolorowe cienie ;) W sam raz na wakacje i letni klimat :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś słabo je widać, choć na zdjęciu z bliska wygląda to nawet ciekawie.
    Ja niestety używam tylko czterech kolorów, jeżeli chodzi o makijaż: biały, brązowy, czarny i niebieski. Oczywiście odcienie też się liczą ;D Więc nie za bardzo lubię z nimi eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger