Naked'owo

Cześć!
Rozpoczął się długi weekend, więc to najlepszy czas by przygotować dla Was więcej i lepiej. Dzisiaj zmierzyłam się z paletą Naked3 i przygotowałam dla Was makijaż oka, składający się z połączenia kilku cieni. Pokażę Wam i opiszę w jak prosty sposób za pomocą jednej palety możemy wykonać bardzo efektowny makijaż w niedługim czasie. Tym razem postawiłam na najciemniejsze cienie z całej gamy, ponieważ rzadziej je używam i chciałam stworzyć coś eleganckiego, ale utrzymującego się w ramach makijażu dziennego.

No to zaczynamy!


Jak widać do wykonania tego makijażu użyłam cztery cienie na których jest X. 
KROK 1: Na całą ruchomą powiekę nakładamy cień MUGSHOT, jest to trzeci cień od prawej.
KROK 2 : Następnie nabieramy na pędzel (najlepiej taki do blendowania - polecam Hakuro H77) odrobinę cienia DARKSIDE i kolistymi ruchami nakładamy go od zewnętrznego kącika w górę, tak by połączyć oba cienie i uzyskać pożądany efekt. 
KROK 3: Na sam koniec, gdy mamy już połączone oba cienie i nasze oko jest już ładnie przydymione, nabieramy na pędzel odrobinkę cienia BLACKHEART i nakładamy w załamanie powieki co nada oku więcej wyrazistości.
KROK 4: Teraz przechodzimy do dolnej powieki. Do tego wykorzystałam dwa cienie MUGSHOT, którego nałożyłam od wewnętrznego kącika do połowy oka i BLACKHEART, który znalazł się od połowy oka aż do kącik zewnętrzny. 
KROK 5: Na sam koniec użyłam najjaśniejszego cienia STRANGE, którym podkreśliłam łuk brwiowy oraz rozświetliłam delikatnie kącik oka. 
I TADAM! 



I co sądzicie? Podoba się Wam mój makijaż? :) 
Całusy, Chmielova. 

4 komentarze:

  1. O jakie piękne oko! Ja robię coś podobnego ino że w złocie. Na ruchomą powiekę on and on bronze, i w załamanie i na zew.oka 3 abo 5 od prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie Twój blog! Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Heja! u mnie od niedawna też gości NAKED 3! super paletka do makijaży slubych i na codzień :) pozdrawiam! Orzechowe Oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja! u mnie od niedawna też gości NAKED 3! super paletka do makijaży slubych i na codzień :) pozdrawiam! Orzechowe Oczy

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger