Co makijaż robi z człowiekiem.

Witam Was kochani po tygodniowej przerwie, niestety brak czasu powoduje, że nie mam kiedy dodać tutaj czegoś porządnego, a nie lubię pisać do Was na odczepnego. Na bieżąco można mnie śledzić na moim fanpage --> Chmielova oraz na Instagramie. Gorąco zapraszam do śledzenia co się dzieje wtedy, gdy brak czasu mnie zjada :) Wracając do tematu, chcę pokazać mój dzisiejszy makijaż - jak bardzo on zmienia twarz. W moim przypadku jest to niebo a ziemia.



Jak widać na zdjęciu - taka jestem smutna jak nie mam make-up'u. A więc do dzieła! Wszystkie kosmetyki oraz pędzle, które wykorzystałam przy tym makijażu będą opisane. Makijaż swój zaczynam zawsze od oczu, także nałożyłam bazę pod cienie i postawiłam dzisiaj na odcienie szarości z delikatnie zaznaczoną czarną kreską przy linii rzęs. Później przechodzę do twarzy czyli standardowo - podkład, korektor, puder i róż. Na samym końcu zaznaczam brwi i tuszuję rzęsy. No to teraz czas na bardziej szczegółowy wgląd w to wszystko. Wybaczcie moje kochane, że na zdjęciu nie jest to w takiej kolejności w jakiej używam ich na sobie, ale się zorientowałam dopiero po czasie.


1. PODKŁAD -  MAC / pro longwear w kolorze NW13
2. RÓŻ  - Maybelline /Affinitone 62 Rosewood
3. PUDER - Rimmel / Stay Matte 05 Silky Beige
4. KOREKTOR - Maybelline / Affinitone 01 Nude Beige
5. KREDKA DO BRWI - Catrice / Don't let me brown 040
6. TUSZ DO RZĘS - Astor / Big&Beautiful Boom
7. BAZA POD CIENIE - Inglot / w kolorze 01
8. MATOWY CZARNY CIEŃ - Inglot / 391
9. CIEŃ DO POWIEK - Inglot / AMC SHINE 143
10. CIEŃ DO ROZŚWIETLANIA KĄCIKA - Inglot / 355
11. SZARY MATOWY CIEŃ - Inglot / 387

A teraz czas na narzędzia, którymi stworzyłam makijaż:


1. DO ROZCIERANIA - Sephora 70
2. DO ROZŚWIETLANIA KĄCIKA I ŁUKU BRWIOWEGO - Hakuro H80
3. DO NAKŁADANIA PODKŁADU - Inglot / Pro Blending Sponge
4. DO PUDRU - For Your Beauty - dostępny w Rossmannie
5. DO BLENDOWANIA - Hakuro H77
6. DO CIENI - Inglot 80HP
7. SKOŚNY DO EYELINERA - Hakuro H85

Taaaadam! A wyszło takie coś :)



I co sądzicie? :) + wróciłam do blondu, ale o tej dekoloryzacji będzie osobny post ;)

12 komentarzy:

  1. Wow :O Ślicznie malujesz ♥ Bardzo ładnie Ci w makijażu :) Bez też jesteś śliczna!

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/ <-- zapraszam na konkurs fotograficzny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w makijażu, ale bez niego również wyglądasz świetnie!:)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    http://karczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez makijażu też dobrze wyglądasz, tylko ta mina ;)
    pozdro
    http://katzebemol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mina specjalnie ;) Element humorystyczny musi być :P

      Usuń
  5. dobrze, że istnieje coś takiego jak makijaż. ostatnio walczę z przeziębieniem i mam nos czerwony jak Rudolf, na szczęście kilka minut przed lustrem i mogę pokazać się światu, haha :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;p Makijaż najlepszą czynnością, nawet niewiele potrzeba by dużo zmienić :)

      Usuń
  6. Makijaż piękny, chciałabym mieć taki talent do malowania siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli potrafimy wykonać naprawdę dobry makijaż to czasami istnieje możliwość, że ktoś nas nie pozna na ulicy :) Kiedyś pamiętam że wzięłam wzór makijażu z https://thebeauty-runway.com/ i po prostu pomalowałam się na wzór. Jak poszłam do pracy to ludzie pytali mnie się czy nie pomyliłam miejsc :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger