NYX - a które miasto Ty wybierzesz?

Cześć! 
Dzisiaj na tapetę* biorę matową pomadkę z aplikatorem z firmy NYX - soft matte lip cream. Od jakiegoś czasu mam przyjemność testować ten produkt. Kupiłam go z czystej ciekawości - no bo jak to tak matowa pomadka może być w pojemniczku jak błyszczyk? Tak, więc poszłam do Douglas'a i nabyłam swoją pierwszą tego typu pomadkę. Odkryłam, że cały zamysł pomadki w takim stylu jest naprawdę super! Dlatego, że przy używaniu zwykłej szminki matowej zawsze wspomagam się pędzlem oraz konturówką a tutaj jestem w stanie obejść obie te rzeczy. Wrzucam do torebki i poprawiam kiedy chcę - SUPER! Tyle na temat poręczności i radości z aplikowania produktu, czas przejść do sedna czyli kolor, trwałość i formuła. Ja wybrałam kolor Addis Ababa, jest to intensywny róż. (Uwielbiam!) I powiem Wam, że kolor naprawdę genialnie wygląda. Do trwałości nie mogę się przyczepić, choć po jedzeniu zostaje tylko kontur, ale jak się nie spożywa w trakcie dnia non stop to jest dobrze. Jeżeli chodzi o formułę pomadki to super się ją nakłada (jak wyżej wspomniałam), kryje równie pięknie choć po całym dniu moje usta są wysuszone a z tym rzadko kiedy mam problem. Czy warto? Pewnie - dla kolorów i łatwości aplikowania :)
Cena: 34,90zł --> Douglas 
Pojemność: 8ml

*I nowość taka, że pod każdą recenzją będę krótko wymieniać plusy i minusy produktu :)

Plusy:
+ kolory
+ aplikacja 
+ poręczność

Minusy:
- suszy moje usta





I co sądzicie? :)


3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa czy na działanie podobne do tego z rossmanowskiego Lovely (chyba). Jest to również matową szminka w formie błyszczyka, która 'zasycha' na ustach, tworzy jakby skorupke tylko w odczuciu, ale wygląda perfekcyjnie przez sporą część dnia, a kosztuje ok 10 zł. Dlatego zastanawiam się czy wszystkie te matowe szminki w błyszczykach działają tak samo
    Www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie tą pomadką z Lovely :) W najbliższym czasie muszę podbiec do sklepu i przetestować a może i porównać Nyx'a a Lovely, bo why not :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tę pomadkę! Mam Milan i San Paulo. <3

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger