Ręcznie robione ocieplacze na kubek? Jestem na TAK!

Hej!
Zima ruszyła na całego. Śnieg, mróz i wieczny katar. Dlatego też moim numerem jeden na zimę są ocieplacze na kubki. I to nie są zwykłe sweterki. A czemu? Bo ręcznie robione przez moją kochaną babcię. Uwielbiam takie handmade rzeczy, a że mam tak wspaniałą babcię to co sobie zapragnę to mam.Od sweterków przez kominy, rękawiczki a kończąc na cieplutkich, grubych swetrach. W obecnej sytuacji, która dalece leży od bycia szczęśliwym, kubek herbaty w sweterku  jest jednym z niewielu rzeczy, które przywracają mi uśmiech na buźce. Jest zimno, sesja przede mną a ja siedzę i piszę sobie posta zamiast uczyć się do Historii Literatury Brytyjskiej. Tak czy siak YOLO i do przodu :) 
Miłego wieczoru, kochani <3


1 komentarz:

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger