Moja bransoletkowa miłość do ByDziubeka!

Witam Was kochani!
Przy póki co leniwej niedzieli chcę napisać o czymś co jest dla mnie czymś nieodłącznym w życiu. I każdy kto mnie bliżej zna wie o tym doskonale. Mianowicie są to wszelkiego rodzaju bransoletki. Jednakże jedne wyróżniam bardziej niż inne. Są to bransoletki firmy ByDziubeka. Kocham je miłością wielką i zawsze staram kupić sobie chociaż zawieszkę. Polecam je każdej kobiecie, bo wiem, że każda znajdzie coś dla siebie. Również na prezent nadają się idealnie, ponieważ możecie stworzyć niepowtarzalną bransoletkę wraz z zawieszką. Oczywiście prócz gotowych i spersonalizowanych bransoletek możecie znaleźć kolczyki, naszyjniki oraz pierścionki. Warto zaznaczyć, że ceny są dostosowane do każdej klientki. Od tańszych a równie pięknych rzeczy są też i te dopieszczone do ostatniego cala za które warto dać troszkę więcej. Jeszcze raz ogromnie polecam! Jestem otwartą fanką ByDziubeka i z czystego serca polecam i gorąco pozdrawiam całą ekipę ByDziubeka - może kiedyś uda mi się osobiście podziękować. 
Zalinkuję Wam oczywiście sklep internetowy, facebooka i instagrama, więc lajkować i podziwiać! 


A oto moje cudeńka:


 






A Wy macie swoje ulubione bransoletki? Pokazujcie kochane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger